Modalitate de plata
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare COMANDA. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente COMENZII, CLIENTULUI ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din CONTUL sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei COMENZI, existente in CONT.
In cazul in care un PRODUS si/sau SERVICIU comandat de catre CLIENT, nu poate fi livrat de catre SOCIETATE, acesta din urma va informa CLIENTUL asupra acestui fapt si va returna in contul CLIENTULUI contravaloarea PRODUSULUI si/sau SERVICIULUI, acest lucru fiind valabil in conditiile in care s-a platit in avans contravaloarea acestora sau plata a fost facuta prin card bancar, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care SOCIETATEA a luat la cunostinta acest fapt.
Plata PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR poate fi facuta folosind urmatoarele modalitati :
- ramburs; plata se va face la agentul firmei de curierat in momentul predarii-primirii coletului ce contine COMANDA dvs.
- card bancar; plata se face prin intermediul unei platforme de intermediere securizate.
- transfer bancar; plata PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR se face in avans, in contul bancar al SOCIETATII, pe baza unei facturi Proforma.
Dacă ați selectat card de credit/debit ca metodă de plată, este necesar să completați un formular cu datele despre acesta. Dacă tranzacția prin card a fost reușită, urmatorul ecran vă mulțumește pentru comanda pe site-ul nostru și vă oferă informațiile relevante pentru comandă. Aceste informații le veți primi, de asemenea, prin email.
Acceptăm următoarele cărți de credit/debit: Visa, Visa Electronic, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Folosind ca metodă de plată card-ul bancar de credit/debit, comanda dumneavoastră va fi procesată imediat.